Hp Ae86 skrev:
troede jeg havde den ini fil men det virker det ikke til, er vi enige om at filen skal hedde "Msns-extra.ini.029q" for har kun 029q2, nogle der har 029q filen? ændre det noget i ens opsætning at "Downgrade" ? min har nemlig kørt med 029y og det ændrede på min Ve tabel, magerede den faktisk 25% ud
Typisk en konsekvens af at blande to coder, dvs ignorere advarslen og tvinge MT til at starte uanset advarslen, eller uploade en opsætning fra en 024 til en CPU der forventer 029...
Når det først er gjort, så kan MT ikke altid genkende filen så det er troværdigt, da den jo er en blanding af feks 024 og 029, og hvad værre er: Da det er to forskellige firmware der er lagt oveni hinanden, så kan værdierne blive blandet godt og grundigt sammen.
FIX: Start forfra. Surt hvis opsætningen ikke er gemt, men det må man jo tage ved lære af.
Learnings: Save your configuration. Save your ORIGINAL INTSTALLATION FILES. Dont download new stuff to a working car unless you know why and what your doing. If you dont, a simple harddrive failure may give you a chance to start all over again.
I you DO, then you can always go back. Issues are similar to forgetting your creditcard password, but very easily fixed.
Kun et godt råd, som gør sig gældende alle steder der er en PC involveret, eller et password.
029q2 har jeg aldrigt brugt, så det er noget du har lagt på selv. Ikke meget at gøre ved det hvis du ikke kan finde den code på nettet.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!