Facts:
V12, RollsRoyce Meteor
27liter slagvolumen.
12x MSD dobbeltspoler.
4x tændmoduler
24x lavohmsdyser
2x bosch 044 pumper.
2x Holset HX60
1x MS.
Tænding+dyser+brændstofpumper napper i størrelsesordenen 250-275A kontinuerligt v. 4000rpm.
Største tidsrøver: For lidt bensin i tanken, nye relæer der var noget hø, og 2 tvivlsomme bensintryksregulatorer.
Nu mangler der lige at få noget spændt efter og få den trådløse RS232 til at fungere, så kan den mappes med noget last på også...
Skru godt op for lyden, det er det hele værd, men stadigt lidt tamt når man ikke kan mærke lufttrykket!
http://www.youtube.com/watch?v=j1X4-fBQFzE
PS, Jeg har kun lavet og mappet styringen. Hald79 har monteret det og lavet fin-fin ledningsnet, og ejeren har lavet resten.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!