HenrikGM skrev:
Rep den ved at smide den gamle væk og monter en ny...

Jeg tænkte på hvis der var noget galt med MS'en
HenrikGM skrev:
Et relæ?? Lad os se....ventilen vil du vel kunne styre med pulser fra styringen?. dvs relæet kommer så til at tænde og slukke med pulsfrekvensen. Da trækkespolen ikke vil kunne følge med vil relæet begynde at brumme, så begynde at klapre, og svejse på kontaktsættet, og når pulsen bliver lang nok, så vil relæet bare være konstant ON.
Løsningen duer ikke, medmindre du er glad med en ON-OFF løsning.
Det ER en ON/OFF ventil, så kan jeg vel godt sætte relæ på
Ellers må jeg ha fat i en voks, SAD eller hvilket navn de nu går under hos de forskellige bilfabrikanter..
_________________
VW Transporter T3, 2.1 vandkølet boxer std. 112hk.
Megasquirt og Renault/ Lotus gearkasse
Mine projekter:
http://www.t3nettet.dk/viewtopic.php?p=6342#6342