Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 21:10

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Them
Slavteren skrev:
Jamen jeg syntes da at ideen er meget god, hvis det var mant som en lille informations/ opstartside med relaterede links beskrivelse osv. Men jeg tvivler MEGET stærkt på at det kan gøres bedre end det blir gjort her hvis der skal gås mere i dybden...

Det var ikke for at gøre noget bedre, som sådan.. Det var mere planen at man kunne henvise til et sted, hvor der både var salg/forum, samt at få banket et navn op, her i DK at gå ud med..

Slavteren skrev:
Med hensyn til salg af "komplette" løsninger er Henrik GM manden... han reklamere bare ikke så meget med det.

Jeg ved godt HenrikGM sælger - Men hvis hans interesse er der, så kunne salget måske også øges væsentligt?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

HenrikGM skrev:
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:
Havneren skrev:
Til dem der har store engelsk vanskeligheder kunne en dansk side være nyttigt, men hvem skulle lige oversætte alt det info...

V/h Christian

Det var sådan set lidt det jeg ville frem til..
Selvfølgelig bliver der noget oversættelses arbjede, men hvis der blev skrevet en lille "guide" engang imellem, så kommer det hele jo ligeså stille :D

www.msefi.com er et rigtigt nyttigt forum. Jeg læser lidt med fra sidelinien, da jeg ikke rigtigt har arbejdet med MS endnu..

MSEFI.COM dækker imo fantastisk godt.
Jeg har længe rodet med en FAQ på dansk, og har også noget materiale liggende(på dansk), MEN problemet er at det her pis udvikler sig i rasende fart. En oversættelse der er tidssvarende er nok ca. et fuldtidsjob.

Planen var længe at dette skulle placeres på boost-it.dk, men projektet er skruet meget ned fordi msefi dækker så godt som det gør.

Dernæst synes jeg at powerpageforummet her dækker skidegodt. Det er et lille land vi bor i, og tusindvis af forums til både det ene og det andet. Powerpage har den kæmpe fordel at tuning og motorstyringer ligger i samme forum. Et rent forum til een specifik motorstyring bliver nok ikke voldsomt godt besøgt. Et fingerpeg vil være at kigge på megasquirt trafikken herinde. Er der flow nok til at retfærdiggøre et nyt forum?

Et forum der får ry for at være lidt dårligt besøgt dør stort set med det samme. Jeg tvivler stærkt på at et danskt megasquirt forum kan holdes i live. Jeg selv bliver nok på powerpage, da jeg ikke har tid til at trave flere forummer igennem, og her er stort set det der er interressant.

Skal man bruge specifik info, så skal man alligevel forbi msefi for at få noget opdateret information.

JA... Præcis H! Tankeoverføring....

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time