Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 jun 2025, 19:35

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Kbh
Smeden
Hvis du har læst hele tråden kan du næsten regne mit svar ud.

I Danmark er der ikke andre af den slags kurser, men der findes nogle i UK.

Jeg er sikker på at du vil blive glad for kurset, det er en udemærket måde at komme i gang på hvis man ikke rigtig ved hvor man skal starte.
Du skal heller ikke bekymre dig om at der står Vems og Vemstune på pogrammet. Teroretisk er der nok ikke den store forskel på om en motor bliver styret af den en eller anden motorstyring.

Ærligt: Motorstyring er ikke en færdig størrelse som du lærer på et par dage.
Men med en god portion intresse og tid kan du som hobby-gade-tuner godt få rigtig gode resultater, og mulighed for at udvikle dig sammen med de styrings muligheder som hele tiden kommer til.

Et exemple som jeg selv ser frem til er at det lader til at Vems inden for få måneder har fået menneskelig gjort deres knock funktion i Vemstune.
Nu bliver det måske muligt for almindelige mennesker som mig at se knock live og måske logge dem så man under rolige omstendigheder kan studerer i hvilket områder de indtræder.
Det vil blive en stor hjælp under indkøring af bla. tending.

Jeg skriver lige igen for at ingen skal være i tvivl!!!
Jeg har ingen økonomiske eller venskabelige interesser med Anders eller for den sags skyld med PeterVems.Dk ud over den hjælp jeg selv har fået når det hele så mest sort ud.

Håber du eller andre kunne bruge mit svar og at i kommer godt i gang med motorstyring.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

dykkerdahl skrev:
Thomas h p
De penge kan være givet godt ud, hvis de kan forhindre et fejlkøb eller at man kommer til at brænde en føler af mm.

Problemet er ikke at montere styrboksen, tror efterhånden jeg har monteret 3-4ms og en vems, og det har gået fint.

og så har jeg kørt min gamle volvo ind så godt jeg nu kunne, og nu jeg igang med den nye.

Så det indkøring jeg vil lære mere om, ikke så meget montering.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

K-FINN skrev:
Thomas. Du tager bare pølsemix med næste gang,så ordner vi det på bagsmæk på ford :tooth:

Kan jeg så have min pølsemix i fred? :tooth:

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Kbh
Thomas h p
Jeg skal ikke kunne sige om du med din erfaring vil få noget ud af kurset.
Som det står på Qualitec.dk hjemmeside så er det et begynderkursus hvor alle kan være med.

Quote: Qualitec.dk
Dette er et begynder kursus, alle kan være med til. Du skal bare synes det er interressant !

Hvis du har problemer med indkøring mm. Og ikke har andre steder at gå hen, så kunne det begynder kursus måske være en løsning for dig.
Men ellers tror jeg at du med din store erfaring vil kede dig lidt under gennemgang af ex. en Iat sensor.

Men prøv at ringe til Anders.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time