Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 apr 2025, 03:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior Medlem

Har forsøgt at kontakte henrik over mail da jeg har et par spørgsmål. Er ved at montere hans boks på min golf iv 20v (ikke en t'er) der står i pinout at den skal jumpes til vr eller digital trigger men hvor på printet foregår det? Kan ikke få rpm signal med min vr føler. Og kan tændingsudgangene trække min dobbeltspole?

På forhånd tak :)

Vedhæftede filer:
IMAG0233.jpg
IMAG0233.jpg [ 117.77 KiB | Vist 4856 gange ]
Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hårup v/Silkeborg
Jumperen er en SMD-jumper der er loddet på, men hvis den er bestilt til den bil, så er den vel sat rigtigt op. Den kan dog godt flyttes, men så må henrik lige ind over og fortælle hvilken jumper det er.

Boksn kan IKKE trække tændspolen direkte, men det originale slut-trin på 1,8t'eren er den rigtig glad for, så brug det, så kører det.

Ved hæftet er diagram over tændingsmodulet, så du kan sætte det til. Modulet er "A52" på diagramet.

Vedhæftede filer:
4ch_sluttrin.jpg
4ch_sluttrin.jpg [ 107.32 KiB | Vist 4845 gange ]

Titel:
Junior Medlem

Tak for dit svar Jesper. Boksen er købt brugt og skulle ha siddet på en vr6. Jeg ville rigtig gerne hvis jeg kunne anvende min originale spole. Motoren er en agn og spolen har et modul oven på med noget alu køle halløj. Den får + og - samt 2 x sign. Ved ikke om den styrer dwell?
Ang trigger ville det være rart at ha info på den jumper hvis der skulle være en der ved det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hårup v/Silkeborg
Jeg kigger lige på et diagram over din, når jeg kommer på arbejde, men tror ikke det skulle være noget problem at bruge det modul og spole.

Hvis du sender et (godt) billed af printet af boksen (fokus på den ende med stikket) til henrik, så vil han nok svare på om den er til det ene eller det andet.

Titel:
Moderator

JesperKonge skrev:
Jeg kigger lige på et diagram over din, når jeg kommer på arbejde, men tror ikke det skulle være noget problem at bruge det modul og spole.

Hvis du sender et (godt) billed af printet af boksen (fokus på den ende med stikket) til henrik, så vil han nok svare på om den er til det ene eller det andet.

ingen adgang til privat mail lige pt. Arbejder for føden....
Har svaret din PB.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time