lqs skrev:
[] flatout med en sierra med 639hk bliver uden mig. men ingen tvivl om at der ville ske noget vildt.... med den rigtige gearing og en lav undervogn vil jeg tro at 350kmt er mulige (teoretisk vel at mærke) ting som dæk og manglende flycertefikat vil nok blive et problem.... bare 500hk tænker jeg er nok til 300kmt. MVH søren
Hvis det skal filmes for eftertiden så husk at få placeret nogle "flyby" kameraer på strækningen. Ingen garanti for at et on-board kamera vil vise den reelle mulige topfart, men hvis kameraet er med SD kort feks, så kan det være at man kan aflæse hvor langt op den kom inden flycertifikater blev mere aktuelle end kørekort.
Jeg tænker her på de missilbilleder fra nosecam der var så populære i nyhederne engang....Skodvinkel. ligesom det blev interessant, så går kameraet sgu i sort!
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!