Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 nov 2024, 23:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Motec hjælp
Nyt Medlem

Jeg sidder og roder med min nye Motec M400 motorstyring, jeg har prøvet mig lidt frem med programmet, og jeg har læst en del omkring programmet, det er første gang jeg roder med programmerebar motorstyring, men jeg synes stadig jeg mangler en basis forståelse af hvordan det hele hænger sammen. Den er monteret og bilen kan starte. Jeg sørger hjælp til at komme videre, er der en der har rodet med med Motec og som kan hjælpe mig videre ?

PS. ønsketænkning ville være hvis der var en der ville kommer hjem i værkstedet i silkeborg omegen og sparke dæk og kigge på laptopen, dusør gives.

Hilsen Henrik

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hårup v/Silkeborg
Jeg kender godt nok ikke motec'en, men har rodet med wems, aem og MS, så kender da til lidt forskellige typer.

Hvis det er hjælp til at en "angrebs vinkel" til at komme videre ind i indkøringsdelen kan jeg da højst sandsynlig hjælpe lidt. Måske hvis det er der der skal sættes ind, kan jeg også forklarer lidt om, hvad de forskellige parametre har indflydelse på ovs.... om ikke andet så sparke lidt dæk :wink:

Jeg bor selv i silkeborg omengen (hårup), så hvis det ikke er helt vildt langt væk kommer jeg gerne ud og kigger.

Titel:
Nyt Medlem

det lyder kanon, kan du ikke mail dit tlf nr. til haveslange50@hotmail.com mvh henrik

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time