Hej V6mand.
Hvis jeg ikke husker meget forkert havde du et komplet ledningsdiagram på fartøjet?
Prøv lige at se lidt nærmere på det, med god sandsynlighed er der noget modulværk i fordeleren der kan hjælpe dig. Sandsynligvist ikke svært at tilkoble hvis man ved hvordan.
Et alternativ er den skudsikre, og simple metode som jeg anbefalede dig: Brug et bosch7pins modul plus tændspole. Så bliver det ikke meget mere plug-n-play (uden at sætte sig ind i hvordan det originale fungerede).
Din MS kan køre 6cyl COP tænding, med dual VR eller dual hall, eller valgfri kombination derimellem, med fuld understøttelse af MSnS-E codens funktioner onboard i boksen som maximum, og så ellers alt hele vejen ned til en 1cyl. gudenaa cylinderklipper

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!