Jack-Ae86 skrev:
Hehe mange tak for svar knægte:-) Skal satme lige love for jeg har haft mit hoved igang med og tænke. Er jo som sagt nybegynder ang ms. Men efter langtids kiggen på hvad du skrev igår Havner, blev jeg mere og mere forviret, kunne slet ikke se hvorfor det ikke virket! Så sent i går aftes da jeg havde lagt mig i sengen og slet ikke kunne sove pga alle de ms tanker så jeg det lige for mig, at når jeg stod og kiggede ned til føleren over bag motoren og drejede den rundt nåede den jo forbi top inden mit manglene tand kom:-) Så inden jeg så dit indlæg fra til morgens var jeg nærmest på vej op til motorimport efter ny fordeler hehe:-) Men nåede lige for engangs skyld og ringe til Rene og han lurede for mig at jeg skulle sætte trigger angle til 45 og trigger angle adition til 45, trig pos a til 4, return 5, b pos 10 og return b til 11. Prøvede det, og så startet den sgu:-D:-D For satan den lyder godt, men den går sgu stadig ikke helt rent, dør meget ved mere end halv gas, så må sgu igang med fejlfinding...
Yes er Ford mand

Er også så miljø skadet at bilen blev ford imperial blue hehe... Ja mener godt nok J.O. sagde i både havde gået i klasse på teknisk og efterfølgene...
Ja.... Jammen det kan også være lidt forvirrende. Forvirrende kan det især værre med det skrevne ord og tegninger - Der kan være mange misforståelser. MEN nu kører det jo så!
Ja... Jammen lige gyldigt hvor du har taget tanden henne kan der kompenceres for det i styringen.
Det med at den dør kan jo også skyldes benzin justering og andre detaljer.
Jo... Mig og J har gået sammen på teknisk skole og på maskinmesterskolen. Såååå... Vi har hængt ud i mange år hehe.