lqs skrev:
det er mere de unge fra STRIBEN MM. der skuffer i den her sammenhæng! det skal åbenbart være ulovligt og uden tidstagning for at det dur? det kan nemt være det er mig der er et gammelt FJOLS, men jeg fatter det ikke! MVH. søren
Ja, det ser desværre ud til at folk holder sig lidt væk, bare pga mindre end 1mm vand og lidt blæsevejr.
Groteskt at speakeren skal til at efterlyse folk der vil køre ud på eftermiddagen..
Jeg var ellers ude og provokere en del streetracere sent fredag nat for at få dem sparket til vandel, men ikke een eneste dukkede op. Det ER åbenbart sjovere at køre ulovligt og risikere kørekort,liv og lemmer blot for at køre fra naboknægtens gamle kadett....
Det er ihvertfald ikke den tilslutning som i lørdags prægede vandel der gavner de _lovlige_ streetraceres sag, for det skulle ikke undre mig om peugotklubben har underskud på den eftermiddag....
Iøvrigt: Jeg har hørt en del brokke sig over at man ikke kunne "udfordre" den man vil køre mod, og det skyldes måske at de to rækker biler ikke er lige lange, og der derfor er en del der kommer til at køre mod en anden end de havde tænkt sig. Det burde dog kunne løses med lidt markeringer på asfalten....
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!