Jeg synes det lyder alt for dyrt, når vi sakker en M5 fra 91... Det er bilen ikke værd at inverstere så mange penge i, men det er jo dit valg! Desuden mener jeg at det kan gøres meget billigere, men det kommer jo også an på hvad der laves på bilen...
Turbo eller kompressor? Hmm. en turbo ville klart være at foretrække hvis du spørger mig, men det kommer også an på motortypen der er i. Kompressoren har ikke turbotøven som turboen kan give, men turboen giver størst udbytte!
HUSK LIGE PÅ:
Det kan godt være at du regner med en fordobling af heste, men hvis du tænker på også at få den synet, så der kan komme plader på, så skal der en fabrikstest på bilen om den kan klare forboblingen og det kan let løbe op over 30k idet de ikke foretages her i landet, desuden skal du tænke på at den stadig skal overholde co2-kvoten hvilket lyder usandsynligt når vi snakker en fordobling af hestekrafterne.
Hvis du vil have den også skal synes, skal du ikke overstige 20% ekstra power fra hvad øsen er bygget med.
