Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 00:08

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Har en Corolla 1,3 DX fra 86 og synes den er blevet for langsom til at køre lidt race i. Så vil jeg spørge om der er nogen herinde der ved hvilke motor der kan ligges direkte ned i sådan en uden man skal lave noget om på det. Det skal lige siges der er plader på bilen, den bliver kun brugt til at race rundt i :D hehe

Hilsen
Corolla kører

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

2 liters turbomotor fra MR2, eller to af dem! NÅ NEJ FOR FANDEN, DET SKULLE JO PASSE LIGE I! du bliver nok nødt til at være indstillet på at lidt skal der laves om, også selv om du hverken bruger en eller to to liters turbomotorer. forstår du hvad jeg mener? MVH. søren PS. skriv lidt mere om hvad du er parat til at ofre i tid og penge, så er der helt sikkert nogle der er klar med gode råd!

Titel:
Jeg har tænkt mig at ligge en Corolla AE92 SuperCharger motor i hvis det kan lade sig gøre ellers nok bare en GT Twincam

Titel:
Det kan godt lade sig gøre har en i min, og det spiller max til så let en bil.

Titel:
Anders Nielsen: Hva har du måtte ændre så den kunne være der :?:

Titel:
Nej det passer lige over i. du kan tage et kig her www.motorimport.dk
Jeg fik dem til at montere den,. det tog 3 dage så kunne jeg hente den. Er din med kaburator, for så tror der bliver lidt problemer med at få sådan en maskine i. tror det er noget med ledningsnettet..
Men har kørt med min i 1.5 år og har ikke haft nogle probs med den...
Men du kan ikke syne bilen med den motor.

Titel:
Den er ikke med Karburator, men jeg vil gerne selv installere motoren.. Der er jo ikk plader på den og skal kun bruges til race :D

Titel:
Jammen så er det bare om at få fat i dem, det er rigtige flinke at snakkem med. Du kan også få Bremser der passer til motoren de er en del størrer end standdart Twin cam bremser.. Det er nok et most hvis du skal have sådanen maskine i.

Titel:
Hvad gav du for din motor ??

Titel:
Nu har jeg fået 165 hk udgaven, tror den ligger på 8k plus moms, så jeg landene på 12 k og så kom monteringen ud over på 5 k

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time