Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 11:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
hejsa, da jeg går og kigger på noget billigt automobil værk, er jeg faldet over córsa A modellen, de er billige at skrue på osv :)

nu kommer det store spørgsmål.. en 1,4i swing, har den tybe motor der hedder c14nz, og yder 60 hk.. det jeg var interesseret i var om man kunne smide en vectra motor i ?? nemlig en 2,0 8v med betegnelsen c20ne... den yder 116 standard, og ville sætte godt skub i den lille æske :D
jeg har ladet mig fortælle at ophæng osv er de samme.... så det skulle vel kunne lade sig gøre.. ps. ved godt at synskogerne vil syns det er en dum ide, men smider den først i efter syn :wink:

håber nogen kan hjælpe.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
frem med tommestokken... hvis den ikke er for bred kan den godt bygges i... spørgsmålet er nok bare hva der skal til at penge og tid. jeg har mokket en 1,4 liters uno turbo motor i en 700 kg yugo 55 GV. den ligger der med original gearkasse og det hele. har måtte forkorte trækakslerne 1,5 cm i begge sider og det motorophæng der sidder på gearkassen har en kammerat hjulpet med at opfinde. man kan hva man vil hvis pladsen er der.

Titel:
Nyt Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Det kan godt lade sig gøre, kit med motorophæng og de ting der skal bruges kan købes her: http://www.mathijssentechnics.nl/?pagin ... its&taal=2 , jeg skal selv have sådan et, når jeg får købt bil igen, går desværre hjemme med ødelagt fod.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time