Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 12:04

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 dec 2003, 12:20 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 12:07
Indlæg: 22
Kan se at 200 Turbo motoren bruger samme størrelse ventiler som golf 2 gti hvorimod standard "KV" motoren bruger samme ventiler som golf 1600 , kan man med fordel montere 200 turbo topstykket på KV motoren??
kommer kompressionsforholdet til at passe??
Evt alternativet er at montere større ventiler i standard topstykket??
Er de ekstra ca. 83 ccm som 2309ccm motoren vile give er de værd at gå efter?? evt ved brug af stemplerne eller hele blokken...
Hvilken knast kan anbefales??
Alle erfaringer efterlyses...

_________________
M.v.h
Søren N
´85 golf 2 gti m. 16v motor


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team