Ahh.... well, jeg havde ikke lige som sådan tænkt på stel, men det skulle den naturligvis også forsynes med (nu er det en tre-bens i det aktuelle tilfælde, og derfor ville den vist rent faktisk få stel - men lad det ligge).
Ang. forskellen, så havde jeg ikke liiiige tænkt på at den jo måler forskellen (deraf lambda-navnet naturligvis) - men ka' se pointen.
Sagen er at jeg har købt en Golf 2 GTi, og der er lagt en motor i fra en nyere bil, med katalysator. Man har imidlertid ikke monteret lambdasonden, og derfor er der ikke noget i stikket - det mistænker jeg for at være årsagen til den lidt jammerlige tomgang (går højt - ca. 1500-1600 rpm) - ku' forestille mig at Digifant boksen går på nødprogram.
Så nu lurer jeg på hvad der kan svare sig for at få skidtet til at virke - en elektronikkyndig ven har foreslået et potentiometer til tilslutningen, justeret til f.eks. 0,9 V - giver mulighed for at justere blanding på pot-meteret

.
Nogen her med forslag?
Ellers prøver jeg nok det med potentiometeret, for at konstatere om jeg skal investere i en lambdasensor og en svejsemøtrik til forrøret - kan jo bruges til et Megasquirt i fremtiden

.