Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 18:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
når jeg køber Ladetryk og vakuum målere. eller en af de andre. føgler der så kabler og målerer til at sætte på motoren? oh hvordan gør jeg med at tilslutte diverse målerer. min bil er fra 90 og med karburator? please hjælp mig :-)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Hvis det er et tryk/vacum ur, er jeg ret sikker på at der følger en slange med til. Det gjorde der til den jeg lige har købt. Den skal bare tilsluttes en a de slanger der går på indsugnings manfolden. Det jeg har fulgte der er T stykke med, så jeg bare kunne klippe en a de slanger over der sidder på manifolen, og så sætte uret til der. Så er der nok også lys i uret, det skal jeg bare ha noget strøm og stel. Men husk nu at det ikke skal være en konstant strøm du sætter den til, for så er der jo bare lys i uret hele tiden.

Håber det er svar nok :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
en fixs ting er at sætte lyset over kørelyset eller bare lyskontakten :shock: min carina tænder ikke instrument lyset på kørerlys men forst når jeg sætter nærlys på så der har jeg taget signalet til min olie-tryksmåler og olie temp måler fra så ser det lidt mere prof. ud 8) 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time