Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 21:25

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg var til DHB her i weekenden, og den var jo den her toyota med 2 motorer!! ret fed og ret hurtig!... jeg vil høre om der er nogen der kender nogle sites hvor man kan læse lidt om hvordan dette kan laves!? Jeg har søgt og søgt, men kan ikke rigtigt finde noget... håber der er nogen der kan hjælpe.

Martin

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Den er lavet på den måde at forenden er original og bagenden indeholder dele fra en mr2. denne twincam motor har jo hydralik kobling og kabel gear så den del er nem nok. Det skal lige siges at der også er en turbo på hver motor...

Ideen er da sjov nok MEN, Jeg syntes egentlig at det lidt er en Jyde løsning.. hvorfor ikke købe en sierra CW den kan også komme ned på 12. noget tider og så har man en bil der kan synes og den er også ved at være til at betale efterhånden.

Der ud over så har dr.mug lavet lidt video fra årets skod DHB, men cool nok video..

http://www.drmug.dk/video/dhb2003-del%201-web.avi

http://www.drmug.dk/video/dhb-2003-del2.avi

HypHest

Medlem

prøv og søg efter escudo pike peak (suzuki swift med 2 motorer) det er en hård racer ca 1000hk og 400 kmt i en megabred swift SÅDAN

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time