Hej Doktor
Vedr. erfaringer så har jeg selv kørt med en model der heder 2D (kun brændstof styring) På min daværende motor kunne jeg kun presse 185hk ud med standart styring. Efter skift til 2D var det ændret til 203hk. senere 217hk med spjældhuse. Efter skiftet til 3D (brændstof og tænding) var det muligt at presse den samme effekt ud af den på oktan 95 i stedet for 98 (som heromkring er lidt svært at opdrive!) Jeg har ikke oplevet andre problemer end div. fejl 40! Et system bliver ikke bedre end den der bruger det (programere det) Wolf 3D er baseret på dem som selv vil montere og justere/eksperimentere. Prøv evt. at download pc programmet for at se om det er noget for dig at arbejde med! (
www.wolf3d.dk) Jeg kan også montere det hele eller delvist for dig. Og evt. også justere den ind på rullefelt for dig! Hvis du sammenligner funktioner med andre systemer skal du op i et prisleje omkrig 12-14.000kr for at få de (næsten) samme funktioner. Dog vil jeg sige at alle producenter har hver deres kæphest som de mener er guds gave til motortunere! Dog har ingen andre end Wolf3D indbygget startspærre! Til en turbomotor som din vil jeg dog anbefale at du vælger et system som har min 10 last områder. Ellers vil din sugedel (området uden ladetryk) blive meget grov justeret og der med dårlig benzin økonomi til daglig!
Tændings moduler er ikke indbygget i Wolf3D (ligesom de fleste andre) men den kan anvende div. Originale systemer + div. CDI systemer.
Håber du fik svar på dine spørgsmål, du er velkommen til at stille flere hvis der er andet du er i tvivl om!
Venlig hilsen
Henrik D. Sørensen
HDS-Trim
www.wolf3d.dk