Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:49

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej.
Er der nogen der ved hvad disse operationer kan løbe op i, og er der nogen der kender er sted i KBH-området hvor det bliver gjort???

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

prøv at snakke med plr-tuning.dk de ved hvad de laver jeg skal selv ha lavet noget hos dem som inkludere top bearbejdning de giver også et prisslag via email

mvh peter

Medlem

Geografisk sted: Frederikssund
Dte koster vel et par tusinde ialt, hvis motoren er 4 cylindret og den ikke skal bores mere end 0.5-1.0 mm op.

Den skulle bores 1.4mm op. Det er vel de færreste der kan nøjes med 0.5mm hvis man skal have nogle flere kubik...
Hvem ved hvem man skal kontakte for at få en pris/overslag???

Hejsa

Jeg bor selv i storkøbenhavn, men valgte at køre til Næstved cylinderservice på anbefaling, da jeg skulle have boret en blok op. Det var en aluminiumsblok, der skulle bores op i alu´en og have stålforinger, der så selvfølgelig skulle bores til de nye stempler.
Næstved cylinderservice lavede et rigtigt godt stykke arbejde, til en fair pris.

Mvh.
Christian

Hej Christian

hvad var det for en motor (producent og størrelse) og hvad gav du for det???

Hej igen.

Du kan ikke bruge mit eksempel som sammenligningsgrundlag, hvis du kun skal have boret blokken, vil det være væsentligt billigere. Personligt er jeg ligesom alle andre nødt til at passe på at mine projekter holder sig inden for de økonomiske rammer, men med denne slags ting mener jeg at det ikke er afgørende om det koster en plovmand mere eller mindre, det er resultatet der er det vigtigste.

Men det var en motor til en motorcykel jeg fik boret op, den skulle bores 9 mm. hvilket hævede kubikkerne fra 1200 ccm til 1500 ccm. Derfor skulle der nye foringer i og det gør hele projektet væsentligt dyrere, specielt fordi det er en V-motor, der kræver nogle ekstra opstillinger.
Jeg betalte 6500 kr plus moms for arbejdet, jeg leverede selv foringer og stempler.

Mvh.
Christian

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time