nu er det sådan at jeg byggede motoren for omkring et lille halvt år siden... og der blev kørt med en honer nye lejer ringe oliepumpe rettet topstykke og Drejet ventiler og slebet sæder...Så lavede jeg returløb i blokken til turbo olien... og udmålte komp.forholdet med væske.. for at være sikker på at jeg hold motorens komp under 9:1 så den kunne holde til en 0,5-0,8 i tryk uden at brokke sig..
Men det der undrer mig er sgu at den bare stopper med at lave kompression.. og jeg har kørt i bilen uden problemer før den fik turboen på.. her da jeg skiftede toppakningen var der intet at se på cylinderen... så om den har fået trykket ringgangen på stemplet så den holder på ringen eller lign.. men jeg skiller den totalt i morgen så skriver jeg tilbage hvad der er at se..
http://www.bmwe30.dk/billedhistorier/damborg/motor1.jpg http://www.bmwe30.dk/billedhistorier/da ... rboop1.jpg http://www.bmwe30.dk/billedhistorier/da ... c-783f.jpg