Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 jul 2025, 10:34

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Mester Medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Hvordan tjekker man sine krængnings stabalisatorer, og hvad mere kan man gøre for at få flere heste når man allerede har sat en 285* Piper knast, kn filter og en one two pipe?
Den har i øjeblikket 139hk og 181nm på hjullene men jeg vil jo gerne have lidt mere.

På forhånd tak...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

så længe krængningsstabilisatoren ikke er knækket så virker den, men det kan jo være at den er en smule træt i metallet men det burde ikke gøre det store:
Det eneste der er vigtigt er at de to bøsninger der sidder omkring stabilisatoren,
må der ikke være slup i, og det samme gælder ude ved hjulene hvor stabilisatoren
sidder sammen med bærearmene....
Og det med tuning.... der er vist rigeligt med muligheder endnu men det evigt tilbagevendende spørsmål: "Hvad må det koste"
Men ellers er der turbo, kompressor, lattergas (NOS), bananmanifold og meget andet.
OG hvad jeg ved af så kan man sgtens smide en RS Turbo maskine ned i en XR3I'er
og så kunne du jo tune lidt på den.......Håber det hjalp lidt på ideerne;-) ;-)

Med turbo og/eller kompressor samt NOS skal man så ikke have nogle andre stempler i?
Det med bananmanifolden er det jeg har tænkt mig som det næste skridt sammenmed et justér bar knasthjul. Men det giver vel højst 5-7hk. Sådan noget som at få bearbejdet, portet og planet sin top, hvad kan det give, en 15hk eller hvordan?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time