Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 06:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Corsa 2.0 16v
Er det muligt i Denmark ?? jeg har set en men ved ikke om den er synet med den motor !!Er der nogle med den erfaring eller selv har såden en vil jeg meget gerne komme i kontakt med.Hvad skal laves om ? Motor ophæng, trækaksler osv .Kan den være synet med TUV godkendt bur i ??

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem

Geografisk sted: maribo
tja en af mine venner har købt en tigra med en 2,0 16v moter i :-P og den rykker... men der er kun et minus der ikke plads til at lave noget som helst....

if you cant´t race it, or take it to bed.
ain´t worth havin

Medlem

jeg er ret sikker på at der er indregistreret Corsa A 2,0 16v biler i Dk.

Der har bl.a været en rød/orange til salg for et par år siden i sønderjylland.

jeg mener at ombygningen kræver at man flytter bremser osv over fra en Vectra 2000 16V. Det har jeg hørt, men ellers spørg på din lokale bilinpektion. Det er alligevel dem der skal godkende din bil, så de ved også hvad de vil have lavet.

Det kan man godt en af mine venner har den orange!(i det sønderjyske) bremser er fra en kaddet gsi 16 v, trækakseler motor ophæng er købt i tyskland den er tuv. godkendt og synet! mener afgiten var 16000 kr.

Det var i øverigt en 1,0 std.
Han har lige fået lavet motor ved bo fra vestspeed så nu skulle den have 220 når den kommer ud til sommer igen !

mvh. Bjarne

hej Km
ja det skulle være muligt hvis du impotere en corsa fra tyskland enten med 2,0 16v eller med andet. hvis den har en 2,0 i står det på den tyske reg. atest og er deraf så også TUV godkendt.
køber du en med en 1,3 eller ligene i tyskland og IKKE indregistre med det samme med bygger den om med TUV godkendte stunper dvs. motor ophæng, trækaksler og hvad der ellers skal bruges. husk at svejse alle samlinger i motor rummet ellers går den fra hinannen og det skal være svejset til det tyske syn. så er det bare at køre den til syn i tyskland så skriver de de nye ændringer på den tyske reg, atest og så er det muligt at få den synet i DK.
mvh, Rane

Tak alle sammen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time