Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 05:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
POKKERS!!! Da jeg skiftede til sommerfælge her i dag opdagede jeg en knækket fjeder og utætte støddæmpere foran! Det er vidst til at skifte lortet ud... Men med hvad? Det skal lige siges at det er en golf 2. Og dem kan man ikke sænke mere end 40mm, hvis man vil have det synet. Og jeg er blevet for gammel til at skifte fjedre hver gang jeg skal til syn. Så jeg må vel nøjes med 40mm.

Er der nogen der kan anbefale noget? Evt. et sted og mærke i en ordent kvalitet til ordentlige penge. Jeg har også overvejet gevindundervogn... Men det er jo dyrt...

v/h christian

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Hej hvorfor kan den ikke synes med et sæt der er mere end 40mm??
Du kan da sænke så tosset du vil bare der er TÜV på sætted og at dine lygter ikke kommer for tæt på jorden mener det er ca50cm fra underkant af lygten men kan ikke huske det, det er også ok at bruge lidt sort tape for at hæve under kanten(en synsman der fortalte mig det) ,så bliver det skrevet ind som kunstruktil ændring på din regi så er der ikke flere problemer til syn.

Hej Christian

for gammel???? tag dig nu sammen hansi du gør bare ligesom obling frem med vinkelsliberen og skære af fjerderne så den står på støddæmperne.NOT
snak med lars eller se om du ikke kan finde et godt brugt sæt på et træf eller noget der købte jeg min gevind undervogn for et par år siden og den har virket uden noget bøvl lige siden.

Mvh Rane.

Man kan kun sænke sådan en golf 2, 40 mm og så passer det lige præcis med 50 cm fra underkanten af lygten og ned til jorden, som loven jo siger! LATTERLIG regel!!! Men sådan er det jo! Selv om du har div. godkendelser VIL de simpelthen bare ikke syne lortet bare der mangler 0,5 cm... Det har jeg et eksempel på. Hvor manden måtte have fadt i nogle lidt højere dæk! Sådan noget kan man blive rasende over!

ATT: Rene...
Lars...? hvorfor skulle jeg snakke med ham om det? Det ved han ikke mere om end jeg gør... Men jeg har i mellem tiden fundet en gevindundervogn til 3295kr inde på www.bilstyling.dk. Det lyder som et fair tilbud!

v/h christian

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time