Hvis man monterer MS så er der onboard MAPsensor, så den bekymring er væk.
Luftmængdemåleren skal selvf. skrottes.
Din TPS skal være en med potmeter i og ikke kontakt. Mail evt direkte, så kan jeg nok finde een til dig.
Og så til det "sjove":
MSnS er IKKE fordelerløst.
MSnSEDIS ER fordeler løst. Forskellem mellem de to er ikke voldsom, men den er der. EDIS siger næsten det hele: Du skal bruge et EDIS modul fra en FORD, feks EDIS-4.
Begge dele er monteret på flere forsk. biler fordelt ud over hele verden efterhånden, men jeg tror ikke der endnu er nogen i dk der kører fordelerløst, men een skal jo komme først.
Det er lidt tovli at snakke om hvorvidt LE eller motronic er bedst, da det i næsten alle tilfælde er langt nemmest at bygge nyt ledningsnet(dog er det vist vanvittigt nemt at montere på en unoturbo).
Med nyt net, så kræver det jo kun det alm. til en sprøjtmotor(dyser,spjæld(!!), pumpe osv)
No offence, men udfra dit indlæg så tror jeg du vil blive en del klogere mht MS ved at gennemlæse FAQen og manualen grundigt. Det kommer du nemligt til før eller siden alligevel, hvis du selv skal montere det.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!