Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 jun 2025, 19:00

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Er der nogen der har prøvet Red stuff?
Jeg har indtil videre godt nok kun kørt ca. 200km på dem men havde egentlig forventet de var nogenlunde kørt ind nu, og jeg er endnu ikke duperet.

Jeg havde forventet at der skulle lidt mere pedaltryk til nedbremsninger, men ikke så stor en forskel som jeg oplever nu ved skiftet fra Tarox til Red Stuff.

EBC påstår selv at klodserne lægger en film på skiverne og en længere indkøringsperiode skal forventes, men alligevel....

Til gengæld er de utroligt lette at dosere - der er et stort arbejdsområde hvor de tager ved, men lige akkurat uden at blokere.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Senior Medlem

Jeg har kun prøvet gren stuff med EBC skiver og jeg er meget tilfreds.
Red og black stuff klodser skal op på højere temperaturer for at være effektive, så dem ville jeg ik bruge på en gadebil.

Jeg køre også med Green Stuff på min Honda men ville også mene at red stuff skulle passe på din Calibra. Snakkede med Skase i BilXperten i Randers og han bruger selv Reb Stuff på sin Subaru og det er de begyndt og anbefale til tungere biler.
Men vent lige til du har kørt en 1.000 km og kom lige med en anmeldelse igen.

/Kristian T

Hey...
Hvad vil i anbefale man sætter på en golf 4 1,8...

Mvh.
Nicolaj

Til info:
Red Stuff er nu pillet af og Green sat på.
Som forventet skal Red Stuff op i temperatur for at bide godt fat, men at forskellen mellem kold og varm var SÅ stor havde jeg ikke forventet. Men hvad, nu er det prøvet.

Til sammenligning tager Green fint ved selv når de er kolde. Så må jeg bare leve med at de sikkert er kneppet ned på 7000km hvis jeg holder kørestilen.....

/Bindegal

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time