sejt nok!!:-P
det vil så sige at jeg nok ikke skal ud og købe en unichip box hos ham i års "NAAK"
for det har jeg været lidt modstander af.. for så skal jeg derop hvergang jeg skal have den just.... og jeg har da et par kilometer eller 300 hunderede... *S*
Men hvordan finder jeg ud af hvornår den står bedst.. alså så den yder sit bedste..
så skal den vel på rullefelt og just.. eller kan boxen godt selv finde ud af hvor meget benzin den skal have.. "Om den for nok.. eller ikke

) "
og hvor meget den skal avancere tændingen.. "jeg har en banke sensor.."
jeg har ingen lambasonde.. på ligenu.. men det ville vel være af fordel at få sådanne en monteret... ville det ikke så boxen har de dataer at arbejde med???
Jeg ved godt jeg har lidt mangle spørsmål, men jeg vil være sikker.. det er sku en del penge at stoppe i en gammel Uno... men den kan jo heldigvis tages ud igen!!
Lige et par spørsmål mere.. håber du har tid til at svare på dem...
Hvilken GemsBox skal jeg Bruge....
Jeg vil meget gerne have en elektronisk Wastegate... så boxen kan styre ladetrykket..
Den skal også gerne kunne styre VandInds... "næste projekt"
Det ultimative sidste spørsmål...
MIn benzin pumpe kan levere 90Psi... Ca.. en 6Bar.. det er vel mere en riglig til sådanne en lille hårdt pumpet 1372cc eller hva?? det er vel bare min benzintryk regulator der skal just..
Håber du kan hjælpe mig lidt.. for hva lige det her angår der er jeg lidt hhmm ik fortabt.. men uerfaren... det er noget jeg ikke lige har leget med før...
Mvh Robert