Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 24 sep 2024, 21:26

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: opel tuning
Indlæg: 15 apr 2002, 20:47 
hejsa

findes der en tuner som har specialiceret sig i opel.. ligesom aagergård har i pug.
og palms i vw/audi osv...??
findes der et kpl. turbo kit til opels 1,8 E el 2,0 motor altså de gamle midt 80 modeller som kadett gsi, ascona gt, da jeg ikke gider at experimentere med alverdens forskellige turbo/manifold/motorstyring/ det skal bare virke.

eller om nogen med sucess har fået det hele til at køre optimalt med turbo og vil dele erfaringerne. som sagt helst en kpl. løsning.. og til en overkommelig pris 15000-25000 ca.

ps. håber at dette forum kommer op at køre, det virker ok


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 16 apr 2002, 11:21 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 617
Geografisk sted: København
Hejsa.

Prøv evt at tale med Kolstrup Tuning, han har bla. lavet min Vectra (C20NE).
Jeg ved at man kan få Turbo kit til Calibra som også passer på en Vectra, så det
er nok ikke umuligt at finde noget til dig.

www.gikturbo.se er nok også et godt bud, da de også har en del liggende.

Mvh
Michael

_________________
Mvh
Michael.

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2002, 16:04 
Hej. Westspeed i Varde er expert i bla. Opels Cih motorer. Han laver en del tuning til rallyfolk, og jeg har hørt at han også laver turbomotorer. Ellers er svenske Enem også en mulighed, men det er mest kompressor-løsninger, bla. til Kadett GSi motorer. Han har en hjemmeside på www.enem.se
M.v.H. Lasse K


Top
  
 
Indlæg: 20 apr 2002, 18:43 
Hvorfor ikke vente til efterår/vinter når priserne er faldet?
Så køber du en bil med turbo i tyskland, bruger motor + gearkasse og sælger transfer box´en fra 4wd. (+ øvrige stumer, forstås)

En C20LET går godt originalt og kan så let som ingenting pusles til 300+ hk. Så får du en vel-afprøvet løsning i stedet for "hjemmefusk" og prisen bliver sikert den samme.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team