Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 jul 2025, 07:27

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 mar 2003, 14:58 
Er der nogen der kan hjælpe mig med et problem.
Min kammerat har en RS turbo som tændingsbanker under acceleration, Tændingen er just. til 12gr. før top som den skal,og den kører med standart ladetryk.

Håber i kan hjælpe mig:-|


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 02 mar 2003, 10:50 
Den banker stadig:-| :-|
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig:´-(


Top
  
 
Indlæg: 02 mar 2003, 10:59 
er du sikker på at den får benzin nok


Top
  
 
Indlæg: 02 mar 2003, 12:17 
jep.. en får 5,5% i co. Så det skulle være nok


Top
  
 
Indlæg: 02 mar 2003, 14:04 
Hvad med tryk slangen op til boxen hvis den ikke får tryk kan den ikke reguler tændingen. jeg ville dreje tændingen til den stopper ellers holder den motor ikke længe.


Top
  
 
Indlæg: 02 mar 2003, 16:08 
5.5 i co er det i tomgang eller ved kørsel


Top
  
 
Indlæg: 02 mar 2003, 20:01 
Det er kun målt ved tomgang.
og til cl.
Der er tryk på slangen.


Top
  
 
Indlæg: 02 mar 2003, 22:14 
coen i tomgang har ikke noget at gøre med den co den har under belastning, men hvis den er helt standart. Kan det jo være benzin pumpen der ikke giver tryk nok mere eller at benzin filteret er stoppet


Top
  
 
Indlæg: 02 mar 2003, 22:40 
Jeg tror at den for benzin nok, for den oser sort.
Forresten, så slår omdr. begrænseren til ved ca.5000 omdr. efter omdr.tælleren


Top
  
 
Indlæg: 03 mar 2003, 07:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 183
Geografisk sted: Vest Sjælland
Hej

Tændingen er den justeret med eller u. vacum ( den skal justeres u. vacum)

prøv at justere tændingen efter udstødningstemp. (luften skal vøre kold ca. o,5 m fra afgang, sådan har jeg justeret min) Co = 1,0 (tomgang)

Prøv også membranfordelerdåsen (sider under luftfilterkassen)

Det kan også være ECU'en

Ellers kontakt KB teknik (21430483)

Lasse

_________________
If Ford made Cabriolets like Carlsberg make beers, then this would proberbly be the BEST Cabriolet in the world.......


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team