Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 05 mar 2025, 19:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Alufælge er
Hej. Jeg har 4 stk 17" OZ racing Volcano som alle 4 af en eller anden grund er iret/rustet på det blankpolerede aluminium. Det er mærkeligt for resten af fælgen er fin, men rundt på indersiden af kanten er de ikke for pæne. Jeg har prøvet at læse lidt her i dette forum, hvad man evt. kan gøre. Jeg har hørt om en Steve i Ringsted, men kan jeg regne med et godt resultat. Jag har hørt at man både kan glasbæse eller polere? Er der nogen der har prøver det samme med et godt resultat vil jeg gerne høre nærmere. De koster over 10 kilo for 4 stk så de skal laves.
MVH fætter fælg

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem
Brugeravatar

Heysan Fætterfælg....
Har du prøvet at pollere dem op med autosol?
Kender en der havde samme problem med nogle ATZ-fælge, hvor der var en blanpolleret bred kant på, dem pollerede han op med autosol og det virkede! Prøv dig lidt frem evt på en lidt skjult sted til at starte med, du kan evt bruge en boremaskine med en runddel pusser. Steve retter fælge op, ved sgu ikke rigtig om han pollere dem, tror det ikke, har fået rettet fælge op hos ham, har hans nummer her hvis alt andet slår fejl:57600276, han er flink....prøv ham hvis det er, han kan godt li' at snakke engelsk/australsk so be prepared!!! B-]

Jeg har faktisk fået glasblæst et par fælge, og jeg synes resultatet blev rigtig godt.. jeg ga' 500 for at få glasblæst 4 15" fælge, så det er jo ikke alverden, så skal du bare have den malet bagefter, og det plejer også at være overkommeligt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time