MadsF skrev:
Har du prøvet at skrive til nogle af de store olie firmaer? - Først og fremmest for at høre hvad de mener, de har et utal af ingeniører ansat der arbejder på fuldtid med at udvikle og teste olie. Så de har helt sikkert erfaring og viden der kan hjælpe med at løse dit problem. Men dernæst forstillede jeg mig at de måske kunne være interesseret i at betale din olie hvis du satte nogle sponsorer på trækkeren?
Det er vel næppe temperaturen på olien der bliver for høj? - Den går jo ikke mange minutter af gangen?
Har prøvet at skrive til nogle forskellige, og de mener alle sammen deres olie er det bedste, men til 60-80 kr pr liter så render det hurtig op.
Tvivler på de vil sponsore noget olie til de 10 træk vi kør om året, olietemperaturen tror jeg ikke bliver for høj, men har ikke målet det, Der er trods alt kun belastning på 20 sekunder af gangen.
Har kørt på en olie fra Delta oil indtil nu, som de har anbefalet jeg skulle køre på, men den har egenskaber som en traktor olie, og en lav zinkindhold, det har kun kostet en motor..
Har fået fat i noget Lucas olie de bruger til top fuel dragster. så må jeg se om det er noget der duer