Powerforum
http://powerforum.dk/

hvilken Blowoff?
http://powerforum.dk/viewtopic.php?f=4&t=26050
Side 1 af 2

Forfatter:  AliDK [ 15 mar 2013, 21:49 ]
Titel:  hvilken Blowoff?

Hej allesammen

jeg står og vil prøve en blowoff til min golf iv 1,8t gti
som er chippet til ca 220 HK

er der nogle som har en ide hvilken jeg skal bruge
gerne noget holdbar og kvalitet.

jeg har selv prøvet at kig lidt rundt og fundet den her som kan styres inden fra bilen, hvad synes i om den?
og vil denne her passe på min bil?

http://www.astina.dk/blowoff/go-fast-bi ... 14451.html

Forfatter:  møffe [ 15 mar 2013, 22:44 ]
Titel: 

Fåårk den er dyr. :gnaek:

Noget specielt den skal kunne ?

Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?

Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK

Forfatter:  John Sahl [ 16 mar 2013, 11:25 ]
Titel: 

Jeg synes faktisk den ser interessant ud, og vil da gerne høre om der er noget der taler imod den til en lille motor som min på 1372ccm og +230hk?

Forfatter:  AliDK [ 16 mar 2013, 15:19 ]
Titel: 

møffe skrev:
Fåårk den er dyr. :gnaek:

Noget specielt den skal kunne ?

Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?

Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK


heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.

og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p

evt hjælp gerne med at finde en med kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet :)

tak :)

Forfatter:  grydesvamp [ 16 mar 2013, 16:41 ]
Titel: 

Rh motorsport og Bruno hansen har solgt nogle dobbelt stemplede bonalume blow off ventiler. De fungere rigtig godt og har en fin lyd..

Forfatter:  møffe [ 16 mar 2013, 17:14 ]
Titel: 

grydesvamp skrev:
Rh motorsport og Bruno hansen har solgt nogle dobbelt stemplede bonalume blow off ventiler. De fungere rigtig godt og har en fin lyd..


Dem Bruno sælger laves af collins i England.

Forfatter:  møffe [ 16 mar 2013, 17:19 ]
Titel: 

AliDK skrev:
møffe skrev:
Fåårk den er dyr. :gnaek:

Noget specielt den skal kunne ?

Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?

Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK


heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.

og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p


evt hjælp gerne med at finde en mt kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet :)

tak :)


Piftet er også afhændig af den mængde luft der skal fortrænges.

Mange af de vag 1,8t køre med hks.

Jeg har tidligere prøvet at skifte til den hård fjeder i min. Eneste resultat var chatter. Har også tidligere også prøvet en justerbar, og syntes ikke der er noget formål i det.

Forfatter:  AliDK [ 17 mar 2013, 16:03 ]
Titel: 

møffe skrev:
AliDK skrev:
møffe skrev:
Fåårk den er dyr. :gnaek:

Noget specielt den skal kunne ?

Det er vel ikke alverden ladetryk der skal til for at producere 220hk, syntes ofte at de 1,8T har et noget kedeligt pift. Har du overvejet en recirkulerende ventil ?

Kik evt turbomotor.DK eller protune.DK


heheh jaa dyr er den fandeme
tænkt sådan en du kan justere elektronisk inde fra bilen
skrue op og ned.

og tænkt recirkulerende vil da ikke give en dejlig piftt lyd :p


evt hjælp gerne med at finde en mt kontrol inden fra bilen + god lyd + kvalitet :)

tak :)


Piftet er også afhændig af den mængde luft der skal fortrænges.

Mange af de vag 1,8t køre med hks.

Jeg har tidligere prøvet at skifte til den hård fjeder i min. Eneste resultat var chatter. Har også tidligere også prøvet en justerbar, og syntes ikke der er noget formål i det.



vil høre om du evt kan anfaldende en fra hks

Forfatter:  møffe [ 17 mar 2013, 17:08 ]
Titel: 

Jeg køre med en tial kopi fra turbomotor. Og den er jeg tilfreds med.

Men prøv en kopi model, det er billigere. Men er der ikke noget med at lmm på sådan en 1,8t ikke er så glad for dem der lukker luften helt ud ?

Eller skal de bare være dobbeltstemplet

Forfatter:  AliDK [ 17 mar 2013, 20:18 ]
Titel: 

møffe skrev:
Jeg køre med en tial kopi fra turbomotor. Og den er jeg tilfreds med.

Men prøv en kopi model, det er billigere. Men er der ikke noget med at lmm på sådan en 1,8t ikke er så glad for dem der lukker luften helt ud ?

Eller skal de bare være dobbeltstemplet


Jeg tror jeg vil prøve mig med
GFB Blowoff selvom den er dyr :/

ved faktisk ik rigtig om lmm ik er glad for at lufte ud :/
måske en VAG ekspert ved?

Side 1 af 2 Alle tider er UTC + 1 time
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/