Har fået lidt af et problem med kontrol af lade tryk på min Skyline..
Har en fin Kinamanifold T4 Twin scroll manifold, og påmonteret en Garrett GT4088R lader AR 0.95. Der til sidder der en HKS Racing 50MM wastegate med en 0.8bars fjeder. har sat en tryk slange fra trykrør direkte på den nederste studs på WG.
Mit problem er at den ikke vil holde de 0,8bar hele tiden, Den holder det fint indtil 6000rpm til 7400rpm ca laver den så 1,3bar eller mere hvis den går længere ud end de 7400..
Har så haft min WG Ventil afmonteret, der fandt jeg så ud af at ved 0.9bar begynde den stille og åbne, og omkring 1.1-1,2bar er den helt åben.
Tænkte så jeg ville prøve at køre uden WG fjeder så den stod 100% åben hele tiden, det gik også fint trods larm men da den ramte 6000rpm tog fanden ved igen 1,3bar
Nu tænker jeg så hvad fanden kan der være galt, mit forrør er 3,5" ca 8cm til 76mm 3" og ned til Decat 3" og videre ud 86-88mm rør hele vejen ud med en gennemstrøme afgangs potte.
Hvad kan fejlen være ? Har selv den ide at den kinamanifold simpelthen er lavet for ringe med flow.
Der går 1 rør fra hver af de 3 cyl som går sammen i rør til WG og 2cm fra WG er de gået helt sammen, eller er de kørt seperat
Her et billede af en manifold magen til den jeg har på
![Billede](http://image.made-in-china.com/2f0j00ceFtNwlKSaqb/Car-Accessories-Exhaust-Header-RB26-Top-G23-.jpg)