Jeg formoder du jagter "mer' powah" som de fleste af os andre, men mono point karboratore er jo styret af en Lambda sonde og man kan derfor ikke sammenligne dem helt med de traditionelle karboratore, hvor mange "bare" smækkede et par stykke på, gav den mere sovs, og så var der flere heste i stalden.
(Det er godt nok lidt forænklet, men hva fa'en.)
Derudover er der faktisk lavet noget dual mono-point. Efter hvad jeg kan finde frem til, er mono/single point injection det americanerne kalder TBI/CFI (afhængig af om det er GM eller Ford)
http://www.jalopyjournal.com/forum/showthread.php?t=112905&showall=1
Her snakker de om Dual TBI, som endna også har været leveret som fabriks montering, efter hvad jeg kan forstå. Bare hav i tankerne, at de snakker V8'ere her. Men bortset fra et par småting som antal cylindre, volumen og knast drev, er motorerne jo rimelig ens
Ved ikke om det hjælp, men måske...
Håber også andre lufter deres mening.