Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 06:48

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 aug 2010, 14:39 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Jeg skal til og montere sådan en, men der står jeg skal bruge et Auxiliary relæ og jeg kun må bruge resistor type relæ. Er det ikke bare et alm. hjælpe relæ eller hvordan hænger det sammen?

Mvh. Ronni


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 aug 2010, 21:00 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2007, 19:43
Indlæg: 49
Geografisk sted: Brøndby
Du behøver kun relæ hvis du skal montere ekstra udstyr såsom gas/vand mm.

Her er en beskrivelse for relæ typer:http://www.autoshop101.com/forms/hweb2.pdf

_________________
MVH Daugbjerg
www.scanturbo.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 aug 2010, 07:01 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Ok, man behøver heller ikke og montere omdr. signal vel?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 aug 2010, 07:10 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Og den grønne og orange står der skal til stel, men der er en kontakt i mellem?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 aug 2010, 08:00 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
rød = tænding 12V+
sort = stel
grå + brun = solonoid ventil

resten behøver du ikke at montere.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 aug 2010, 09:04 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Okay, fik lige læst manual igen. Skal man ikke bruge omdr. signal for og kunne undgå fald i ladetryk i høje omdr.?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 aug 2010, 20:32 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
RG skrev:
Okay, fik lige læst manual igen. Skal man ikke bruge omdr. signal for og kunne undgå fald i ladetryk i høje omdr.?


som jeg husker det, så er rpm signal så du kan have forskellig ladetryk op gennem rpm.
jeg har monteret 3 af dem og har aldrig brugt den funktion.
jeg kører pt med en i min mr2, og den er koblet til som jeg skrev, og det fungerer 100%


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team