Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 11:35

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jul 2010, 15:57 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 19 sep 2009, 18:54
Indlæg: 483
1) K03-2072GAA/4.82

2) K03-1873EXDAA/4.81


Vil der (i den virkelige verden) være en gevinst ved at bruge nummer 1 frem for nummer 2, eller er forskellene så små at de i den virkelige verden er totalt ligegyldige?

1'eren er fra en benziner, 2eren fra en diesel, men kan begge ikke fint bruges på en diesel?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 aug 2010, 07:04 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2007, 19:43
Indlæg: 49
Geografisk sted: Brøndby
Actuator på benzin turboladeren er meget blødere, så den skal skiftes.
Udstødningssiden på benzin udgaven kan også være større.
Giver effekt, men kommer senere.
Elles er der ikke problemer med at bruge en benzin turbo på en diesel.
En benzin turbo har som regel en smule mere varmebestandige metaller i sig, så som højere nikkel indhold med mere...

_________________
MVH Daugbjerg
www.scanturbo.dk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 67 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team