Du laver for mange ændringer på en gang!!
Træk vejeret og lav en af gangen.
Først ms på b19aog turbo.
Motor døde med et hul i blokken.
Diagnosen er vel stadig ikke stillet.
Nu b21Et med et uprøvet ms og en ukendt turbo, der klukker.
Enten skal turboen til at lægge æg
Eller du har en totalt forkert turbo på motoren, og oplever compressor surge i den helt store stil.
Men du har for mange ubekendte i spil, til at eventuelt at afhjælpe problemet med motorstyringen.
Monter standart turboen, og begynd at kører den ind med lavt tryk.
Og hæv det stille og roligt, når motoren kører ordentligt.
Maks. en ubekendt af gangen det gør det hele meget nemmere!!
Ellers ender det meget sandsynligt med et haveri igen-
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html