Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 22:30

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 feb 2010, 06:54 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 15 okt 2004, 19:25
Indlæg: 50
Geografisk sted: Bag rattet eller overskrævs på noget med motor
Har planer om at lave om på mit udstødnigssystem.
Rørene bliver samme dimension som org. (Mener det er 2,25" eller 2,5") og da jeg gerne vil have den kan komme igennem syn, skal der kat. på!
Org. deler røret fra manifolden sig i to til to katalysatorer, og går derefter sammen i ét rør igen. Går ud fra det er lavet på denne måde for at have nok flow igennem katalysatorerne, men regner med at kunne nøjedes med én sport-/racerkatalysator. Men hvor stor skal den være? 200 cellers, 400 cellers eller noget helt tredje.

Ydelsesmæssigt har bilen ca. 200Hk og 280Nm, men håber på at den har ca. 230-250Hk og 340-370Nm når jeg er færdig, så

- P. Bruun

_________________
Erfaring er evnen til at genkende en fejl anden gang man laver den!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2010, 08:29 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Neser skrev:
Har planer om at lave om på mit udstødnigssystem.
Rørene bliver samme dimension som org. (Mener det er 2,25" eller 2,5") og da jeg gerne vil have den kan komme igennem syn, skal der kat. på!
Org. deler røret fra manifolden sig i to til to katalysatorer, og går derefter sammen i ét rør igen. Går ud fra det er lavet på denne måde for at have nok flow igennem katalysatorerne, men regner med at kunne nøjedes med én sport-/racerkatalysator. Men hvor stor skal den være? 200 cellers, 400 cellers eller noget helt tredje.

Ydelsesmæssigt har bilen ca. 200Hk og 280Nm, men håber på at den har ca. 230-250Hk og 340-370Nm når jeg er færdig, så

- P. Bruun


Jeg bruger denne 400celles og vil ikke mene du skal længere ned, hvis den skal kunne gå gennem syn, for min skal allerede køre med højere omd lige før målingen for at arbejde rigtigt.
De skriver godt nok 51mm tilslutning men det nemt at ændre.
http://shop.scanturbo.dk/pi/400_Celler_ ... 89_10.aspx


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2010, 08:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jun 2006, 20:14
Indlæg: 129
Neser skrev:
Har planer om at lave om på mit udstødnigssystem.
Rørene bliver samme dimension som org. (Mener det er 2,25" eller 2,5") og da jeg gerne vil have den kan komme igennem syn, skal der kat. på!
Org. deler røret fra manifolden sig i to til to katalysatorer, og går derefter sammen i ét rør igen. Går ud fra det er lavet på denne måde for at have nok flow igennem katalysatorerne, men regner med at kunne nøjedes med én sport-/racerkatalysator. Men hvor stor skal den være? 200 cellers, 400 cellers eller noget helt tredje.

Ydelsesmæssigt har bilen ca. 200Hk og 280Nm, men håber på at den har ca. 230-250Hk og 340-370Nm når jeg er færdig, så

- P. Bruun
der er også denne er lidt billiger.. http://webshop.nordicturbo.dk/products/ ... uItemID=62

_________________
Hilsen Tommy Andersen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team