Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 22:32

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jan 2010, 14:39 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 14 nov 2006, 03:09
Indlæg: 369
Geografisk sted: Kbh
jeg er på jagt efter en støre turbo til min Nissan 1.8T motor ca 500Hk.

Efter at jeg har søgt lidt rund på nettet, har jeg fundet ud af at GT3076R kunne være et godt valg.

Jeg har lige nu en T25 XS?? Kina manifold der for mange har lavet tæt på 500Hk.
Det er den på de 3 gule billeder på min BG profil hvis nogle ville se hvordan sådan en ser ud.

Turboen kan i USA fås med 2 flanger:
T25 flange med intern WG som vil passe på min billige Kina manifiold. :)
T3 flange med extern WG så jeg bliver nød til at bygge nu manifold. :(

Her er den på Ebay med T25 WG.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT- ... ccessories

Spørgsmål?
Hvad vil det betyde for effekten at jeg vælger den lille T25 med intern Wg frem for T3 med extern WG.

_________________
Nissan 200sx


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jan 2010, 22:25 
Offline
Admin
Admin

Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Indlæg: 2499
Det ligner en GT3071R (T25 flange) som har fået GT3076R kompressorhus

Jeg vil sige at hvis det er et mål i sig selv at se hvor mange hk man kan hive ud af et T25 hus/flange så er den vel fin. Men 500hk på T25 hus så må der i min verden godt nok gives køb på andre faktorer og gå uhyggelig meget tabt i modtryk og tænding. Omvendt hvis det gælder om at få mest ud af dit setup så er det lige præcis nu jeg ville skifte til T3. Og ikke bare T3 men todelt T3.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jan 2010, 23:14 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 14 nov 2006, 03:09
Indlæg: 369
Geografisk sted: Kbh
JakobM skrev:
Det ligner en GT3071R (T25 flange) som har fået GT3076R kompressorhus

Jeg vil sige at hvis det er et mål i sig selv at se hvor mange hk man kan hive ud af et T25 hus/flange så er den vel fin. Men 500hk på T25 hus så må der i min verden godt nok gives køb på andre faktorer og gå uhyggelig meget tabt i modtryk og tænding. Omvendt hvis det gælder om at få mest ud af dit setup så er det lige præcis nu jeg ville skifte til T3. Og ikke bare T3 men todelt T3.


Så du mener at der vil opstå for stort modtryk i en T25 Hmmm.

Ja så må jeg vel bide i det sure æble og få lavet en T3 med twin entry og WG tilbage til udstødning.
Det ville bare være nemmer at beholde det jeg har.

Jeg har skrevet med en der kalder sig turbokongen i Norge, og han sagde det samme.
Han laver T3, twin entry som topmount til min motor, men jeg vil ikke være så glad for at reklamere med så stor en turbo på en gade bil.

Jeg har heller ikke den store erfaring med at svejse i sådan noget tyndt rør, men jeg må vel til det.

Hvor køber i rør og fittings?

_________________
Nissan 200sx


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jan 2010, 18:10 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2008, 19:43
Indlæg: 517
Geografisk sted: KBH
Økonomisk tror jeg ikke jeg ville købe der hvor du linker til kontra her hjemme.tænker på fragt moms osv.
medmindre du tager andre varer med hjem.
8000 koster den her hjemme ca.

_________________
Corolla Gti Turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team