Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 23:19

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jan 2010, 20:58 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
Var ude at hente en indsprøjtnings manifold til min volvo som lige nu køre med med en b21et motor med k-jet. Den motor som jeg tog manifolden fra havde et topstykke som hed 530 er det er topstykke som jeg også bør hente til senere montering
Mvh lars


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 jan 2010, 22:01 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1664
Hva'ba?

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2010, 22:05 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Lars PH skrev:
Var ude at hente en indsprøjtnings manifold til min volvo som lige nu køre med med en b21et motor med k-jet. Den motor som jeg tog manifolden fra havde et topstykke som hed 530 er det er topstykke som jeg også bør hente til senere montering
Mvh lars


Der er masser af dem, og toppen er ikke noget specielt. Marginalt bedre end 160 toppen(tidlig B21ET) magen til 398(sen B21ET)

Men altid rart med lidt på lager jo... :lusket:

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2010, 06:33 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
det vil sige at det topstykke skal være billigt ellers må han beholde det


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2010, 11:40 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Lars PH skrev:
det vil sige at det topstykke skal være billigt ellers må han beholde det


I store træk. Knasten kan være lidt værd(afhængigt af hvilken bil den kommer fra), og toppen kan være en del værd, hvis den er fra en turbomotor(kølede ventiler), men jo kun for den der mangler det.....

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2010, 16:45 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
ja nemlig. men ved faktisk ikke hva motor det var synes der stod noget på tandrem dækslet med f 200 men er langt fra sikker og toppen kommer fra en ikke turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team