HenrikGM skrev:
golfmann skrev:
[
så snakkede lige med en som gør en del i justering af det mekaniske K-jetronic,(fra KR) og han sagde den gerne skulle op omkring de 165+hk og lidt mere NM, med det sprøjt på den motor, så bliver spændende hvad den bliver rullet til, når den er justeret ind
HenrikGM, tænkt på, om du evt kunne hjælpe med hvad der evt skal bruges til at konventere til et MS system??
har læst en masse om det, og virker sgu meget spændende

et godt projekt evt. til vinter
Jo, der kan da gøres lidt hist og pist, men lad os nu se hvad ham K-jet-manden kan på den originale motor

MS er et godt vinterprojekt. Den motor du har er ikke voldsom svær at MS konvertere, det største problem bliver nærmest dyser i manifolden, men alt kan fikses.
Skriv til mig når du er klar til at gå igang, så skal jeg strikke en spiseseddel til dig.

lige et billede af udskriftet, (rimelig flad NM kurve)
han kan helt sikkert nogle triks med det originale,

,,aage fra viborg der for lov at rode lidt med det(ved ikke om han er kendt her inde)..
kunne han hvertfald med den sidste motor jeg sendte derned(2.0 8v)
det med dyser/dyssebro, skal nok fikses, der fåes en som passer(har jeg set et sted) ellers kan der da fremstilles et
det lyder bare super, ang. MS
jamen hvis du har tid og lyst må du meget gerne lave sådan en fin liste, så kan jeg da se hvad jeg skal begynde at lede efter?
hvis der da skal bruges specielle stumper??