Yo, tak fordi man lige kunne kigge ind på jeres forum her.
Jeg hedder Søren, er 18 og leder efter mit første køretøj. Siden jeg kunne gå har jeg været mere optaget af Bil Magasinet og Vmax end af Anders And-blade og er efterhånden ved at være noget af et opslagsværk når det kommer til de gængse modeller der fiser rundt i gadebilledet.
Point is, at jeg ikke gider tulle rundt i en Hyundai Getz, men også skal have en bil der er til holde kørende for en nogenlunde penge.
Det er endt i mange søvnløse nætter på japanerimport.dk hvor jeg med lys og lygte har ledt efter en nogenlunde std Silvia S14 eller andet i den stil. Men jeg har faktisk ingen ide om, hvad det koster at holde sådan en dyt kørende, eller om der er andet i samme prisklasse der bedre kan betale sig, når vi nu snakker et kompromis imellem spændende kørsel og forholdsvist lave udgifter. Jeg kan nemlig ikke selv skrue i biler, godtnok lidt i knallerter men tvivler på at det hjælper mig det store.
Fx har jeg meget kig på den her, og de der nu kommer til salg og minder om den:
http://japanerimport.dk/Bil.aspx?BilId=241
Hvad skal jeg forvente af udgifter over et års tid? Og hvad er generelt de store udgifter der kommer med at have en drivers-car?
Jeg ved ikke om jeg spørger det rigtige sted, men har haft svært ved at finde et sted hvor det var passende. Håber der er nogen der vil hjælpe mig.