Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 22:41

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 dec 2008, 19:02 
Offline

Tilmeldt: 28 dec 2008, 18:47
Indlæg: 1
hej er ny her :D

jeg er den lykkelige ejer af en næsten rustfri T4, med en sløv 84 hk motor. Det er en vw 2.0 8v AAC motor med 84 hk multipoint insp.

Vil gerne ha turbo på da den køre kanon
havde forstillet mig omkring 140 hk 250 nm

mf2 og ladekøler

hvad skal til og hvad turbo og manifold ? ( passer den fra en aml 2,0 8v)

:wow:

Mvh Søren


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jan 2009, 12:56 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 23 aug 2005, 19:25
Indlæg: 484
Geografisk sted: sydjylland
er ikke selv vw mand men hvad er forskellen på en 2,0 8v fra en passat og din motor?
Mener da sådan en fætter yder 115-130hk, hvis du kunne komme dertil var der ikke langt til 160 på tryk og et sundt moment.

_________________
Maskinmester! Nyuddannet! Er meget intereseret hvis nogen kender til et ledigt job!! http://dk.linkedin.com/pub/bent-oksen/48/a55/447


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team