Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 23:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: billig turbo
Junior Medlem

Er den helt ubrugelig og nogen der har prøvet den. http://shop.scanturbo.dk/pi/Turbo_T3_4_ ... 93_59.aspx

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Brædstrup
Det er svært at sige med de kina møller om de virker eller ej. Jeg kører med en som er købt på ebay i usa. Den har kostet under det halve (plus fragt self) og har nu kørt 5000 km med 1-1,2bars ladetryk under problemer, er ret sikker på at den nok skal holde mange km. På den anden side så kender jeg også en der har aflivet 2 kina ladere på ganske få km. Så tror måske også det handler lidt om hvor godt humør den lille kina mand har været i da han lavede den. :lol:

Tror måske det er bedre at finde en billig turbo hos Turbomotor, han sælger jo kun kina ladere og virker til at have godt styr på hvad der er godt og skidt.
Scan Turbo har jo kun dem som et billigt alternativ til dem der ikke vil ofre penge på en mærkevare turbo fra dem.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
synes efterhånden at have hørt så meget negativt omkring turbomotor (og enda også selv følt!)

hvorimod jeg kun har hørt godt om protune.dk så hvis jeg absolut skulle købe kina blev det fra protune.dk.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
grydesvamp skrev:
synes efterhånden at have hørt så meget negativt omkring turbomotor (og enda også selv følt!)

hvorimod jeg kun har hørt godt om protune.dk så hvis jeg absolut skulle købe kina blev det fra protune.dk.

har hørt om en del der hr handlet med turbomotor men ingen fra protune. men i bund og grund er det vel samme produkter,priserne er ihvertfalder ca det samme.

men jo flere der handler jo flere chancer er der for at fange en med dårligerfaring.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
synes bare for tit at man hører om rigtig dårlig service ved turbomotor kontra andre firmaer som fx daubjerg osv.

men i bund og grund tager man vel altid en chance når man køber..

Titel:
Nyt Medlem

jeg har handlet meget hos turbomotor.dk, og har ikke haft problemer. Han er også hurtig til at svare på mails.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
grydesvamp skrev:
synes bare for tit at man hører om rigtig dårlig service ved turbomotor kontra andre firmaer som fx daubjerg osv.

men i bund og grund tager man vel altid en chance når man køber..

Tja det jo altid det dårlige man høre og ikke det gode, og så meget som han sælger så er der nok 1 eller 2 dårlige historie.

Handler med ham, aldrig haft problemer. Har set noget bræk han har lavet nogen gange, men snakker man så lidt med andre, så er det som regelt faktisk dem selv der har monteret det, og ikke Rene...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Junior Medlem

Tjaeh, det er vel ikke den bedste turbo, men den koster godt nok heller ikke mange basseører, kører med en næsten magen til. Den har kørt 15000km, snurrer fint endnu..

--- Jeg handler tit hos turbomotor.dk og har aldrig haft problemer med hans butik, dog er han svær at fange på telefonen, men sådan er det jo..

Købte engang en boostcontroller hvor der manglede en pinol skrue, der sendte han straks en ny controller uden beregning og brok--

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Randers Egnen
grydesvamp skrev:

Kan så skrive det præcist modsattte, har købt en del stumper ved ham samt kender en masse der også handler der.
Hurtig levering og rigtig god service, skriver man en mail til manden svarer han 9 ud af 10 gange tilbage inden 24 timer.
Så thumbs up herfra :D

E30 under tryk, og tilmed lovlig og godkendt.

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=621087

Titel:
Senior Medlem

RsT og Hyundai Guru skrev:
grydesvamp skrev:

Kan så skrive det præcist modsattte, har købt en del stumper ved ham samt kender en masse der også handler der.
Hurtig levering og rigtig god service, skriver man en mail til manden svarer han 9 ud af 10 gange tilbage inden 24 timer.
Så thumbs up herfra :D

Har handlet begge steder.
Er meget tilfreds med protune og turbomotor.dk
Det eneste negative jeg har og sige er at Rene aldrig svarede tilbage på en mail jeg sendte til ham, bare et par alm. spørgsmål om hans turboer.
:coffee:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time