møffe skrev:
jeg har deflex på min sierra GT og kender en del med powerflex på deres sierra. syntes nu ikke den bliver SÅ hård at køre i. ellers er en undervogn med justerbar dæmpning en god start hvis du er til en bedre fornemmelse af underlag og fornyet køreglæde. NU er JEG KONI mand til fingerspidserne pga juster muligheden ved at mange BMW folk sværger til bilstein men der sker jo aldrig noget ved at prøve at gå egne eje. husk bare at købe kvalitets fjedre for ikke at ødelægge opsættet.
men jeg ville prøve powerflex,mener der er noget med at de E36´er æder bøsninger rimeligt hurtigt! det hjælper vist en del med powerflex hvis jeg husker rigtigt.
Jeg har en makker der har monteret powerflex i hans bmw, også e36, og den blev stiv som et bræt at køre i, så det er lidt derfor jeg ikke er meget for at montere powerflex i mine bærearme (dog kommer de i på min krængnings stabi).
John Sahl skrev:
Hejsa,
Vi bruger at fylde nye originale motorophæng på Uno Turbo'erne med Sikaflex rudelim, det virker ganske fornuftigt og man behøver ikke noget med jernplader til at holde det på plads. Men sørg for at lade det tørre 100% igennem inden montering.
Godt at høre at i har positiv erfaring med det. Så vil jeg lige prøve det, og se om det ligeledes kaster positiv erfaring fra sig på bmw.