Okay, så konklusionen må være:
Nye originale stempel ringe, olietyve osv.
Blacktop krumtapslejer.
Blacktop plejllejer.
Få monteret underspul af stempler
Toppakningen til sænkning af kompression.
Afbalanceret svinghjul og krumtap, plejlstænger
Disse blacktop lejer, kan de bare bestilles ved toyota i den tolerance man nu engang har brug for ?
Hvad med stempelringe - også hos toyotapusheren eller hvad ?
Bilen skal køre som hverdagsbil 9 måneder om året.
Jeg har kørt i bilen dette sommer halvår med 311HK's opsætning som følger:
1600cc 4agze fra mr2 aw11
- T3 Super60 Kina Turbo
- Hjemmelavet T3 Afstandsflance mellem turbo og manifold.
- Banan turbomanifold i rustfri stål
- 2,5" Trykrør, i poleret rustfri
- Greddy intercooler 550x250x50 (LxHxB)
- Megasquirt'nSpart extra V24
- Greddy Oliekøler 14 rippet
- Olie filter reloc kit
- Oliefilter flyttet ud i fronten
- Rustfri hydralikslange til olietryk for turbo
- Extra olietryksmåler monteret ved turbo
- Ø76mm King Dragon luftfilter
- 16mm hydralik studser til olieretur, rustfrit slange.
- Hjemmelavet 2,5" udstødning, med en simons mellempotte, 2stk 90graders bøjninger og 2stk 45graders. Samt to stk længder lige rør, og et bagakselrør. Og 2 stk 3/4" rustfrit rør som look'a'like rørhale.
- 30mm Justerbar bov af ukendt mærke.
- Supra MK I I I Benzinpumpe
- Universal benzintryksregrulator, med display
Desværre tabte jeg olietrykket på min tredje omgang i en rundkørsel i herning

UPS!! Gevindet til olietryksindikateren var blevet dårligt, og den var så blevet skudt ud, det resulterede i et defekt leje. LORT!
- Men det var godt at man afsluttede motoren på en rigtigt måde, hehe.
--- > AE86, tak for info om topstykket. Det bliver nok løsningen for mig at smide min 124hk's bluetop på så, da den originale agze top er en del ridset ved knastakslernes lejeoverfold, knasterne ligeså. Det er da egentlig noget bøvl med vores navne. Mon jeg kan ændre mit for at opløse forvirringen.