Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 23:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland, 9900
Jeg står og skal ha kørt bilen ind her på mandag, og i den forbindelse står jeg og mangler lidt methanol. Det behøver ikke være det det vilde, bare et par liter.

-ved nok det er lidt i sidste øjeblik det her kommer, men har haft lidt meget der skulle laves færdigt, så havde helt svedt det ud.

Nogen der kan hjælpe, eller kender nogen der kan?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gun City
Jacob fra JVK-tuning sælger methanol. Både rent og færdigblandet. Mener jeg gav omkring 300,- for 5 liter. Og han holder til i Ålborg!
Du kan finde mail og telefonnr. på www.jvk-tuning.dk

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Lindahl skrev:
Jacob fra JVK-tuning sælger methanol. Både rent og færdigblandet. Mener jeg gav omkring 300,- for 5 liter. Og han holder til i Ålborg!
Du kan finde mail og telefonnr. på www.jvk-tuning.dk

Jeg takker og bukker :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn, Svendborg
www.racezone.dk har methanol til 20 kr litern. Det er sgu en helt anden pris. Skriv til dem, de har det ikke endnu på hjemmesiden.
De holder til i svendborg.

Moderator

BMWcab skrev:
Jeg står og skal ha kørt bilen ind her på mandag, og i den forbindelse står jeg og mangler lidt methanol. Det behøver ikke være det det vilde, bare et par liter.

-ved nok det er lidt i sidste øjeblik det her kommer, men har haft lidt meget der skulle laves færdigt, så havde helt svedt det ud.

Vi er da nysgerrige....!

Hvad skal du bruge bilen til, hvad er det for et fartøj, osv.?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Nyt Medlem
Brugeravatar

RollaGTi skrev:
www.racezone.dk har methanol til 20 kr litern. Det er sgu en helt anden pris. Skriv til dem, de har det ikke endnu på hjemmesiden.
De holder til i svendborg.

Jeg takker for linket :wink: Jeg har godt nok fået en dunk ude fra jvk, men det er nok ikke sidste gang jeg har brug for "juice" :)

HenrikGM skrev:
BMWcab skrev:

Vi er da nysgerrige....!

Hvad skal du bruge bilen til, hvad er det for et fartøj, osv.?

Bilen er bare til hverdags brug, men ombygningen består i en c30-94 rotrex kompressor m/90mm remhjul, 440ml bosch, Ngk Bkr7e, front monteret ic og methanol balladen skal bruges til mit snowperformance vandindsprøjtning. Og justering blir lavet af RH motorsport.

Bilen er forresten en alt alt for tung bmw e36 325 uden tag. Så håber min ombygning hjælper så den ikke trækker kø på motorvejen længere :oops:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time