Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 05 jul 2025, 10:17

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 aug 2007, 00:13 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 22 sep 2006, 00:56
Indlæg: 90
Geografisk sted: Midt på sjælland
Hey..

Er i gang med at bygge min turbomotor (1,6 16v)

Den yder std. 100hk og jeg sigter efter 300hk

Hvilke tændrør vil i anbefale??

iflg. Sparkplugs.co.uk kører den std. med NGK BKR5EIX

Skal den ha NGK BKR7EIX ??

Jeg har efter at ha læst om andres problemer besluttet der skal irridium rør i den...

Daniel


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2007, 10:00 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 19 mar 2007, 23:13
Indlæg: 18
Jeg har hørt at dem fra thansen skulle være super gode!! Og så er kvaliteten jo også 112% i orden.. Tsvansen...tip top tuning! :grin:

Aarosin skrev:
Hey..

Er i gang med at bygge min turbomotor (1,6 16v)

Den yder std. 100hk og jeg sigter efter 300hk

Hvilke tændrør vil i anbefale??

iflg. Sparkplugs.co.uk kører den std. med NGK BKR5EIX

Skal den ha NGK BKR7EIX ??

Jeg har efter at ha læst om andres problemer besluttet der skal irridium rør i den...

Daniel

_________________
Mazda 323 bg 1,6 turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 aug 2007, 13:38 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 apr 2005, 18:31
Indlæg: 1099
haha engelhardt super humor der , hvis man lige ser bort fra at taiwansen faktisk sælger racerrør fra NGK

dem her bruger jeg selv til min bike http://thansen.dk/product.asp?c=1157999 ... 1686046634

og det er sq lidt billigere end hvad jeg ellers kan få dem til

Aarosin : ved ikke hvilke rør du skal bruge men prøv at forhøre dig på www.opelpower.dk/forum der er nogle der ved lidt om tunede opelmaskiner

MVH Luske


Top
 Profil  
 
 Titel: ...
Indlæg: 13 aug 2007, 23:32 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 22 sep 2006, 00:56
Indlæg: 90
Geografisk sted: Midt på sjælland
Der er ingen der kender til trykladning af den motor jeg har gang i desværre!!

Dan (Engelhardt)- luk... hehe

Tænkte om ikke der var en tommelfingerregel??

Daniel


Top
 Profil  
 
 Titel: ...
Indlæg: 15 aug 2007, 17:07 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 22 sep 2006, 00:56
Indlæg: 90
Geografisk sted: Midt på sjælland
Testeren på jobbet siger godt nok glødetal 6 istedet for sparkplugs.co.uk's glødetal på 5...

er der slet ingen der kan hjælpe med en tommelfinger regel??

Daniel


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 aug 2007, 19:58 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 nov 2006, 21:31
Indlæg: 327
Geografisk sted: Gun City
EDS bruger Bosch F6DTC i phase 1-4, som dækker 260-420 hk i en c20let. Tror ikke du går galt i byen med sådan et sæt!


Top
 Profil  
 
 Titel: rør
Indlæg: 16 aug 2007, 15:52 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 339
Geografisk sted: sjælland
bruger selv bcr8es NGK rør ca 35,- stk til 510 hk på en 1,6.

_________________
www.rambeyracing.com


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 aug 2007, 17:19 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 67
Geografisk sted: Fyn
EDS bruger Bosch F5DP0R til phase 4


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 aug 2007, 14:17 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 nov 2006, 21:31
Indlæg: 327
Geografisk sted: Gun City
scotten skrev:
EDS bruger Bosch F5DP0R til phase 4


Det har du nok ret i. Der står F6DTC på deres hjemmeside, men man skal jo ikke tro alt man læser :wink:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team