Damborg skrev:
Har luret at det er en gammel BMW du vil have tryk på..
Den kører med Klap måler..
Den kan jeg ikke se problemet ved at lade i..
Hvis det er en LMM af varmetråds typen. Vil man som Morten skriver tilsvine tråden og den brænder af..
Men LMM med klap er kun en mekanisk enhed.
Ved at lade i Klapmåleren drager man også en smule fordel ved at Lufttemp også er placeret på Tryksiden.
Så luftfilter/Turbo/intercooler/LMM/Gasspjæld
Så kan du monere en bow før LMM og Pifte i det fri..
Den udgave er der efterhånden bygget 5mill Project BMW'er med
Så mon ikke den holder i dit tilfælde.!
Og jeg vil således gå udfra at krumtapshus udluftningen er ført ud i det fri, eller de kun kører om sommeren, og renser måle pladen jævnligt.
Disse 5 mill bmw der kører med denne meget underlige opsætning.
Vis mig venligst bare en original montering med LMM efter turboen, og det er underordnet om det er en massemåler, eller en mængdemåler.
Hvorfor lave problemer for sig selv når man ved at forlænge 5 ledninger kan få en opsætning der virker under alle forhold
Det ligger uden for min fatteevne
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html