Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 05:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: københavn / malmø
:D jeg har købt mig en ny lille bil som jeg gerne vil rode lidt med . så håber i har nogen idèr til mig min første tanke er blow off og så skulle den gerne lidt op i ladetryk . :twisted: andre idèr el forslag til hvordan jeg gør det er meget velkommen da jeg ik selv er der store haj til den slags . :( er der evt. nogen der ligger inde med dele jeg kan bruge høre jeg meget gerne fra jer . mvh lars

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Admin
Admin

hustlerdk skrev:
:D jeg har købt mig en ny lille bil som jeg gerne vil rode lidt med . så håber i har nogen idèr til mig min første tanke er blow off og så skulle den gerne lidt op i ladetryk . :twisted: andre idèr el forslag til hvordan jeg gør det er meget velkommen da jeg ik selv er der store haj til den slags . :( er der evt. nogen der ligger inde med dele jeg kan bruge høre jeg meget gerne fra jer . mvh lars

Kan du ikke lige oploade et billede af dit motorrum - kunne godt tænke mig at se det. Sidder der skruekompressor på eller centrufigalpressor?

Kleemann monterer skruekompressor og tubevandintercooler og hæver ladetrykket. Men prisen er helt derude hvor kun folk med egen badebro på nordsiden af kbh kan være med.

Titel:
Mester Medlem

hvis den er standard? sidder der ROOTs type på. ikke lige den bil der er flest ejere af her på siden. men derfor er der stadig masser af muligheder. det billigste og nemmeste.... stor udstødning uden kat, og lattergas... tag den KLEEMANN! hvor meget må det koste? hvad forventes der som resultat? MVH. søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Er det ikke en Eaton blower der sidder på sådan en?

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gun City
Staalanden skrev:
Er det ikke en Eaton blower der sidder på sådan en?

Eaton er et mærke, Roots er en type, så Eaton laver root-kompressorer :wink:

Titel:
Brugeravatar

joo jeg smider lige et billede op snart men den er helt standart har haft talt med kleemann de har tilbudt mig et justering af motoren hvor de siger de skruer den op i ladetryk og indstiller motoren til at kunne tage det det vil give 40 - 50 heste mere og koster ca 10000,-

Titel:
Brugeravatar

lqs skrev:
hvis den er standard? sidder der ROOTs type på. ikke lige den bil der er flest ejere af her på siden. men derfor er der stadig masser af muligheder. det billigste og nemmeste.... stor udstødning uden kat, og lattergas... tag den KLEEMANN! hvor meget må det koste? hvad forventes der som resultat? MVH. søren

jamen umilbart er prisen under ordnet det meget dyre tager bare lidt længere tid .. men vil later gas ikke ødelægge motoren på sigt ? og hvad er en root ? i må undskylde hvis jeg spørg dumt men man skal jo starte et sted ? min motro yder 199 hk standart hvad vil en stor udstødning uden kat kunne give ( bare et skud ) ?

Brugeravatar

JakobM skrev:
hustlerdk skrev:

Kan du ikke lige oploade et billede af dit motorrum - kunne godt tænke mig at se det. Sidder der skruekompressor på eller centrufigalpressor?

Kleemann monterer skruekompressor og tubevandintercooler og hæver ladetrykket. Men prisen er helt derude hvor kun folk med egen badebro på nordsiden af kbh kan være med.

her er en motot magentil min da det billede jeg har af min er for stort til at jeg kan uploade det . men det er den samme

Vedhæftede filer:
Filkommentar: min motor
olio_1127420769_bbclk_230k_00_motor.jpg
olio_1127420769_bbclk_230k_00_motor.jpg [ 48.77 KiB | Vist 1364 gange ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time